GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)
Az alábbiakban igyekeztem összegyűjteni a termékekkel, a rendeléssel, illetve a reklamációkkal kapcsolatos legtipikusabb kérdéseket. Ez a válogatás azonban nem tartalmazza az összes feltételt. Az Általános Szállítási Feltételek teljes szövege a főoldalon található ÁSZF menüpontban olvasható.
Ha végigolvastad a GYIK-et és nem kaptál választ a kérdésedre, vedd fel velem a kapcsolatot, szívesen válaszolok.
1.Kapcsolattartás
2.Termékek
3.Rendelés, szállítás
4.Garancia, szavatosság, reklamáció
1. Kapcsolattartás
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a KT Butikkal?
A Nyitólap alján lévő Kapcsolat menüpontban megtalálhatók az elérhetőségeim. Az itt található üzenetküldő segítségével azonnal tudsz üzenetet küldeni, amit igyekszem 24 órán belül megválaszolni. Bármilyen kérdés, probléma vagy észrevétel esetén készséggel állok rendelkezésedre az info@ktboutique.hu email címen. Telefonon hétfőtől péntekig 10-16 óráig tudsz elérni a megadott mobil telefonszámon.
Nem kaptam választ az e-mailemre.
Minden érdeklődőnek igyekszem 24 órán belül válaszolni. Ha mégsem kapnál egy napon belül választ, kérlek, küldd el még egyszer az üzeneted.
Nem tudom elérni a Butikot telefonon.
Előfordulhat, hogy a megadott számon valamilyen oknál fogva nem tudsz elérni. Ebben az esetben, kérlek, írj e-mailt, és felveszem veled a kapcsolatot.
2. Termékek
Milyen gyöngyökből készülnek az ékszerek?
Ékszereimet kizárólag minőségi gyöngyökből készítem. Japán kásagyöngyöket, cseh csiszolt, tekla és egyéb formagyöngyöket használok, valamint kizárólag eredeti Swarovski kristályokat. Az elmúlt 8 év során kitapasztaltam, hogy mely gyöngyök kopnak, ezeket semmilyen körülmények között nem használom.
Miért fontos, hogy milyen gyöngyből készült az ékszer?
Több szempontból is lényeges. Először is azért, mert a magas színvonalú gyártási technológia biztosítja, hogy a gyöngyszemek egységesen szabvány méretűek, tehát egyenletes, szép textúrát biztosítanak. Másrészről, mivel a színek kódoltak, az esetleges utánrendelés (pl. meglévő karkötőhöz egy gyűrűt) vagy pótlás (pl. elszakadt gyöngysorból hiányoznak szemek) általában nem okoz problémát.
Ezek szerint a gyöngyékszerek minősége nem változik?
A gyöngyök, mivel üvegből vannak, nem oxidálódnak és a legtöbb esetben a gyártó nyilatkozata szerint nem kopnak. A használat során azonban a bőrrel érintkező részek elszíneződhetnek az izzadság, ill. a napfény is kismértékben módosítja a gyöngyök színét az évek során. Az általam használt fémalkatrészek általában nikkelmentesek, de mivel bizsu minőségűek, a bőrrel érintkezve ill. a levegőn elszíneződhetnek. Külön kérésre a kereskedelmi forgalomban kapható 925-ös ezüst vagy ródiumos alkatrészeket használom vagy egyéb fémmentes megoldást alkalmazok. Ezek költsége a listárhoz hozzáadódik.
Találtam egy nekem tetsző darabot, de nem jó a megadott mérete. Mit tehetek?
A kiválasztott ékszert (pl. karkötő, gyűrű) természetesen külön díj nélkül a te méretedre alakítom. Vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztetjük a méretet.
Találtam egy nekem tetsző darabot, de nekem más színben kellene. Mit tehetek?
Vedd fel velem a kapcsolatot és a kért darabot egyéni rendelésként fogom kezelni és a vágyott színben fogom elkészíteni. Ilyen esetben viszont elképzelhető, hogy az ár némileg módosul, ill. a szállítási határidő biztosan hosszabbodni fog.
Találtam egy szép medált, de más láncrészt vagy hosszabbat/rövidebbet szeretnék hozzá.
Nem probléma, keress meg és megbeszéljük a részleteket, hogy az ékszer a számodra legideálisabb fazonban érkezzen hozzád.
Fémallergiás vagyok. Akkor nem is érdemes gyöngyékszerben gondolkodnom?
Éppenhogy érdemes, mivel az üveggyöngyök semmilyen allergiás reakciót nem okoznak. A fülbevalókat tudom műanyag vagy 925-ös ezüst szerelékkel készíteni, a kapcsok között kaphatók antiallergének, illetve elkészíthetem a kapcsot tisztán gyöngyökből is. A lényeg, hogy jelezd a problémát és megoldjuk.
Saját elképzelésem van az ékszerről? Így is van lehetőség rendelni?
Természetesen igen, örömmel elkészítem az elképzelésed. Vedd fel velem a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket. Ha szükséges, készítés közben is fogok veled egyeztetni, illetve a véglegesítés előtt fotót küldök az ékszerről és ekkor még lehetőség van kisebb módosításokra. A végleges verziót feltöltöm a webáruházba, ahol megrendelheted. Ezután viszont már módosítást nem tudok elfogadni és az egyéni rendelés alapján készített termékekre nem vonatkozik 14 napos elállási garancia.
Hogyan mérjem le az ujjam méretét?
A gyűrűméret az ujjunk kerületének hossza milliméterben megadva. Fontos, hogy mindig az ujj legszélesebb pontjának méretét kell figyelembe venni és nem az ujj tövének kerületét, különben a gyűrű felhúzása/levétele nehézségekbe ütközik és ez károsíthatja az ékszer minőségét.
3. Rendelés, szállítás
Mi a Butik nyitvatartási ideje:
Mivel online boltról van szó, a Butik folyamatosan rendelkezésedre áll, rendelésed a nap 24 órájában elküldheted. A pénteken, hétvégén és ünnepnapokon leadott rendeléseket azonban csak a legközelebbi munkanapon tudom feldolgozni.
Kötelező regisztrálnom, ha vásárolni szeretnék?
Nem kötelező, szabadon vásárolhatsz regisztráció nélkül is. A Királynőképző játékban való részvételhez viszont szükséges regisztrálni, hogy a hűségpontok nyomon követhetők legyenek. (A játékról külön menüpontban olvashatsz.)
Az árak bruttó árak?
Igen és tartalmazzák a csomagolás költségét is. A szállítási díjat azonban nem, mert ez a Te választásodon múlik.
A kosárba tétellel már le van foglalva a kiválaszottt termék?
A kosárba helyezéssel még nincs lefoglalva a kiválasztott termék, így azt más is be tudja tenni a kosarába. A lefoglaláshoz a megrendelés véglegesítése szükséges.
Mi történik a rendelés után?
1- A rendelés után kapsz egy visszaigazoló email-t.
2- Ha átutalással akarsz fizetni, 5 napon belül indítsd el a fizetést.
3- Ha megtörtént a fizetés és az összeg a számlán jóváírásra került, a készleten lévő ékszert a kért módon továbbítom neked.
4- A feladásról email-ben értesítelek.
Nem kapok visszaigazoló üzenetet. Mi a teendőm?
Először is ellenőrizd, hogy helyes, működő e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben nem ezzel van a gond, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát, mert előfordulhat, hogy a levelezőrendszered levélszemétként érzékeli az üzenetünket. Ha nem sikerül megoldásra jutni és leveleink továbbra sem érkeznek meg a postafiókodba, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Mennyi a fizetési határidő?
A fizetési határidő 5 nap. Viszont ha előbb fizetsz és ezt hitelt érdemlően bemutatod, előbb tudom feladni a csomagodat. Amennyiben a fizetés nem történik meg 5 napon belül, a termék ismét bekerül a készletbe és más számára is rendelhetővé válik.
Milyen számlaszámra utaljak?
Átutalási adatok
Bank: OTP Bank
Számlaszám: 11717009-22465531
Kedvezményezett neve: Jákóiné Klárik Tünde
Az átutaláskor a megjegyzés rovatba írd bele a neved és a rendelés azonosítóját. Kérlek, figyelmesen kezeld az adatokat, mert a helytelen átutalásból eredő kárért nem tudok felelősséget vállalni.
Számlát kapok a rendelésről?
Természetesen, a csomagban mindig megtalálod a számlát. Ha ez véletlenül mégsem történt meg, kérlek azonnal jelezd és pótolni fogjuk.
A számla összegében mennyi az Áfa tartalom?
A temék ára ÁFA-t nem tartalmaz.
Hogy van becsomagolva a rendelt ékszer?
Az ékszerek visszazárható műanyag tasakban vannak (ebben tárolhatod is őket) és a tasakokat buborékos borítékban/kartondobozban adom fel. Csomagküldéskor, környezetvédelmi indokból, felhasználok kisebb használt dobozokat (pl. bonbonos doboz) is.
Ajándékcsomag rendelése esetén a választott ékszer egy dekoratív tartóba (ajándékdoboz, organza tasak, stb.) kerül, melyet "konyhakészre" csomagolunk.
Mikor kapom meg a rendelésem?
Ha a termék készleten van és a rendelés (személyes átvétel vagy utánvét esetén) rendelés ellenértéke (banki átutalás esetén) egy adott napon 16 óráig megérkezik,
- csomagodat a rákövetkező munkanap 16 óra után veheted át az átvevőponton, vagy
- csomagodat a legkésőbb a rákövetkező munkanap átadjuk a futárszolgálatnak. A futár érkezésére ezt követő 1-2 munkanapon belül számíthatsz.
Ha a rendelt ékszer „rendelhető” státuszban van vagy egyedi rendelést küldesz, a feladási határidő 7-15 munkanap+a fenti szállítási idők egyike. Kivételt képez ez alól az az eset, amikor az alapanyag beszerzése készlethiány miatt akadályba ütközik. Ebben az esetben természetesen értesítelek és eldöntheted, hogy vársz, lemondod a rendelést avagy elfogadod a helyettesítő terméket (pl. ugyanaz a modell, csak más színű vagy fajtájú gyöngyből).
Munkanapnak számítanak a magyarországi hivatalos munkanapok, de a szombat, vasárnap, az ünnep és pihenőnapok nem.
Milyen fizetési módot választhatok?
Jelenleg 2 fizetési mód áll rendelkezésedre: banki átutalás és készpénzes fizetés személyes átvételkor az átadóponton vagy a futárnak.
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy újabb fizetési módokat tudjunk kínálni Neked.
Magyarországon lakom. Milyen szállítási módok közül választhatok és mennyiért?
Szállítási mód |
Fizetendő |
További információ |
|
||
Futárszolgálat lakcímre banki átutalással (kb. 1-2 nap) |
bruttó 1400,-Ft |
Foxpost |
Futárszolgálat lakcímre utánvéttel (kb- 1-2 nap) |
bruttó 1610,-Ft |
|
Budapesten lehetőséget tudok adni személyes találkozásra is, de csak előre egyeztetett helyen (tömegközlekedéssel jól megközelíthető) és időpontban. Találkozásunk alkalmával csak a rendszeren keresztül megrendelt darabot tudom átadni!
Hogyan csökkenthetem a szállítási költséget?
Ennek legegyszerűbb módja a személyes átvétel, mely ingyenes és a belvárosban, a Nyugati pályaudvar mellett található.
Másik módszer, ha barátoddal, ismerősöddel közös rendelést adsz fel, mert így eloszhatjátok a szállítás díját is. Ekkor csak egyvalaki lehet a megrendelő és az általa megadott címre érkezik az összes rendelés egy csomagban.
Mire van lehetőségem a személyes átvételi ponton?
A megadott átvételi ponton csak a rendelés átvételére(előre utalás esetén) vagy készpénz fizetésre+átvételre van lehetőség, raktárkészlet nem áll rendelkezésre.
Meggondolhatom magam a rendelés után?
Igen, a fogyasztóvédelmi törvény értelmében 14 nap áll rendelkezésedre, hogy semmis legyen a rendelésed vagy visszaküldd az árut. Én bátran adok neked +16 napot, ezt jelenti a 30 nap örömgarancia (lásd 4. pont). Előbbi esetben írj egy üzenetet a megadott email címre, utóbbi esetben küldd vissza az ékszert sértetlen állapotban az eredeti belső csomagolásában. A rendeléstől való elállás a megrendelés elküldése és a postára adás dátuma között is lehetséges. Ezirányú igényedet írásban kérjük jelezni a megadott elérhetőségek egyikén.
Mi a garancia arra, hogy a csomagom megérkezik, ill. nem sérülten érkezik?
A személyes átvételi ponton átvehető vagy futárral küldött tételek nagyobb biztonságban vannak, mind a sérülés, mind a célba érés szempontjából.
4. Garancia, szavatosság, reklamáció
Van-e garancia a webshop-ban megvásárolható ékszerekre?
Igen, természetesen. Az általam készített ékszerre általában 2 garancia érvényes:
1. 30 nap örömgarancia: A kötelező 14 napon túl még további napokat biztosítok számodra, ha mégis meggondolnád magad. Ilyen esetben az ékszer árát és a postaköltséget (utóbbit csak 14 napon belül) is visszafizetem. Figyelem! A visszaküldés csak a készletről választott ékszerek esetén érvényes, egyéni igények szerint készült ékszerre nem érvényesíthető!
2. 6 hónap termékgarancia: Akkor érvényesítheted, ha rendeltetésszerű használat mellett az ékszered fűzési hiba miatt sérül. Ez esetben az ékszert ingyenesen megjavítom.
Mit jelent a rendeltetésszerű és a nem rendeltetésszerű használat?
Rendeltetésszerű használatra példa: felteszel egy nyakláncot és a kapocs rögzítése meglazul és a lánc kiesik a nyakadból. Vagy pl. szétesik a kapocs. Az előbbi lehet fűzési hiba, az utóbbi anyaghiba, ezek természetesen garanciális javítások. Ilyenkor a postaköltség is engem terhel.
Nem rendeltetésszerű használat: fülbevaló van a füledben, sál a nyakadban. A sál a levételkor összeakad a fülbevalóval és rántásra elszakad vagy a karkötő beleakad a pulcsidba és elszakad. (Az a jó megoldás, ha lassan és óvatosan szétválasztod a két darabot.) Ilyenkor szintén készséggel segítek és csekély díj+postaköltség ellenében megjavítom a sérült darabot. Ha budapesti vagy, szívesen találkozom veled és átveszem a javításra váró darabot.
Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomagom?
Semmiképp se vedd át, ne írj alá átvételi nyomtatványt. Ilyen esetben mindig vetess fel kárfelvételi jegyzőkönyvet és kérd, hogy a futárszolgálat tegye meg a szükséges intézkedéseket. Ha az ékszer is sérült, kérlek ezt nekem azonnal jelezd írásban.
Mit tegyek, ha nem érkezik meg a csomagom?
Írásban keress meg és én a feladási nyomtatvány birtokában kerestetni fogom.
Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem vagy a megrendelt termékem hibás. Mit tehetek?
Ha nem a megrendelt ékszer kerül kiküldésre, vagy a kiküldött ékszer hibás, a termék visszaküldésének teljes költségét én vállalom. Kérünk, vedd fel velem a kapcsolatot, és tájékoztass a hibás teljesítésről.
Az ékszert ajánlott küldeményként postázd vissza erre a címre: KT Boutique, Jákóiné Klárik Tünde, 1172 Budapest, Jászkísér utca 39/b. Amint a termék megérkezett, a teljes vételárat és a szállítási költségeket átutalom egy általad megadott bankszámlaszámra.
Kellemes vásárlást és a megrendelt ékszerekhez sok örömöt kívánok!
Érvényes: 2017. szeptember 25-től
Unod a tucatékszereket? Valami újra, különlegesre vágysz?
ÉKSZEREINK EGYEDIEK. MINT TE!
Hozzájárulok, hogy számomra a KT Boutique a továbbiakban hírlevelet vagy reklám célú üzenetet küldjön.
Megismertem és elfogadtam az Adatvédelmi tájékoztatót.